Ara

Ebroom Ofis Rezervasyon Uygulaması Nasıl Kullanılır?

Eczacıbaşı Bilişim tarafından geliştirilen ofis masa rezervasyon uygulaması Ebroom, ortak çalışma alanlarının en verimli şekilde kullanılmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Ebroom uygulaması sayesinde ofislerde yer alan ortak çalışma alanları rezervasyon sistemi ile kolay bir şekilde yönetilebilir. Sağladığı raporlama sistemi ile ofisin kullanım verileri de yakından takip edilebilir.

Ofis rezervasyon uygulaması Ebroom, her ölçekten şirket tarafından tercih edilebilir. Özellikle birden fazla lokasyonda ofisi bulunan ve kısmi zamanlı çalışılan şirketlerde ofis kullanımının düzenlenmesine yardımcı olur. 

Ebroom Uygulamasına Genel Bakış

Ebroom, kullanıcı dostu arayüz sunan mobil ve web uygulamasıyla şirketler ve çalışanlar için ofis kullanımını pratik hale getirir. Birden fazla platformdan ulaşılabilir olması ve kullanıcı dostu arayüz sunması da ofis yönetimi çözümleri arasında öne çıkar.

Ebroom Kurulum ve Başlangıç Rehberi

Ebroom’u hem mobil uygulamas hem de web üzerinden pratik bir şekilde kullanabilirsin. Telefon, tablet gibi cihazlar üzerinden Ebroom’u çalıştırmak istiyorsan Android cihazlar için Google Play’den, iOS cihazlar için ise App Store’dan uygulamayı hemen indirebilirsin. Hesap bilgilerinle de giriş yaparak kullanmaya başlayabilirsin.

Mobil rezervasyon sistemi ile rezervasyon oluşturma, güncelleme ve iptal etme işlemlerini gerçekleştirebilirsin. Oluşturduğun tüm rezervasyonları saat ve konum bilgileriyle birlikte uygulama üzerinden takip edebilirsin. Yoğun iş temposu içerisinde “Ya ofis rezervasyonunu unutursam?” diye endişeleniyorsan uygulama ile durumdan haberdar olabilirsin.

Rezervasyon İşlemleri

Çalışma hayatında planlı olmak ve zamanı verimli kullanmak her şeyden önemlidir. Ancak ani gelişen olaylara adapte olmak ve yeni bir plan oluşturmak da iş hayatının bir parçasıdır. Ofis kullanımların için önceden oluşturduğun rezervasyonlarda iptal ya da değişiklik yapman gerektiğinde Ebroomun mobil uygulamaları ile işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsin.

Rezervasyon Oluşturma

Yeni bir rezervasyon oluşturmak için takip etmen gereken adımlar şunlardır:

  • Uygulamaya giriş yaptığında, seni tüm aktif rezervasyonlarını görüntüleyebileceğin ana ekran karşılayacaktır.
  • Ekranın sağ altında yer alan “+” butonuna basarak rezervasyon oluşturma sayfasına geçiş yapabilirsin. 
  • Karşına çıkan rezervasyon oluşturma ekranında çalışmak istediğin ofisi, hangi bölüm ya da katta çalışmak istediğini, tarih ve saat dilimlerini belirtmelisin. Ofis planı üzerinden çalışmak istediğin masaya kadar seçim yapabilirsin.
  • Çalışmak istediğin ofisin ulaşım hizmeti varsa faydalanmak isteyip istemediğini belirtmelisin.
  • Son aşamada ise kolayca hatırlayabilmek için rezervasyon kaydına bir renk atayarak işlemleri tamamlayabilirsin.

Rezervasyon Detayını Görüntüleme

Mevcut rezervasyonlarının detayını görüntülemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsin:

  • Uygulamanın giriş ekranında yer alan aktif rezervasyonlar içerisinden işlem yapmak istediğin rezervasyonu seçmelisin.
  • Açılan sayfada lokasyon, tarih ve saat bilgilerinin yer aldığı rezervasyon detayını görüntüleyebilirsin.

Rezervasyon Güncelleme

Oluşturduğun rezervasyonu düzenlemek için takip etmen gereken adımlar şunlardır:

  • Aktif tüm rezervasyonlarını görüntüleyebildiğin giriş ekranından güncellemek istediğin rezervasyonu seçerek “Rezervasyon Detayı” sayfasına geçiş yapmalısın.
  • Bu sayfanın altında yer alan “Düzenle” butonuna basarak güncelleme işlemini gerçekleştirebilirsin.

Rezervasyon İptal Etme

Oluşturduğun rezervasyonu iptal etmek istediğinde şu adımları takip edebilirsin:

  • Giriş ekranından iptal etmek istediğin rezervasyonu seçerek “Rezervasyon Detayı” sayfasına geçiş yapmalısın.
  • Bu sayfanın altında yer alan “İptal Et” butonunu kullanarak rezervasyonunu iptal edebilirsin.

Check-in İşlemi

Rezervasyon oluşturduğun lokasyona vardığında check-in işlemlerini Ebroom uygulaması üzerinden gerçekleştirebilirsin. Bunun için izlemen gereken adımlar şöyledir: 

  • Ana ekranın sol üst köşesinde yer alan menü ikonu aracılığıyla uygulama menüsüne erişebilirsin.
  • Menüde yer alan “Check-in Yap” kısmını seçerek işlemi tamamlayabilirsin.

Geçmiş İşlemlerin Görüntülenmesi

Ebroom uygulamasından geçmiş rezervasyon işlemlerine ulaşabilirsin. Böylece daha önce hangi lokasyonda, ne zaman ve ne kadar süre ile çalıştığını görüntüleyebilirsin. Bunun için yapmak gerekenler şunlardır:

  • Ana ekranda yer alan menü ikonu aracılığıyla uygulama menüsünü açabilirsin.
  • Uygulama menüsündeki “Geçmiş” butonu ile tüm geçmiş rezervasyon hareketlerini takip edebilirsin.

Yönetici İşlevleri ve Ayarlar

Ofis yönetim çözümleri, çalışma alanlarının ve toplantı salonlarının kullanımının planlanıp düzenlenmesinde ve ofis kullanım verimliliğinin artırılmasında önemli bir rol oynar. Ebroom, ofisin çalışanlar ve misafirler tarafından etkin bir şekilde kullanılabilmesi için yapılması gereken planlamaların rezervasyon sistemi ile oluşturulmasını sağlar. 

Pratik Kullanıma Sahip Yönetici Ekranı

Ebroom’da yönetici ekranları ile ofislerde yer alan paylaşımlı çalışma alanları ve toplantı salonları çalışanların kullanımına açılabilir. Farklı lokasyonlarda bulunan ofisler tek bir kontrol paneli üzerinden pratik bir şekilde yönetilebilir. Ofisler ve kat planları uygulamaya yüklenerek kullanmak isteyen çalışanların rezervasyonlarına açık hale getirilir. Çalışma saatlerinde oluşabilecek değişikliklerin en iyi şekilde yönetilebilmesi için yönetici paneli üzerinden yeni rezervasyonlar oluşturulabilir, mevcut rezervasyonlar düzenlenebilir.

Raporlama İşlemleri

Yöneticiler için sunulan ofis kullanımı raporlarına Ebroom yönetici panelinden ulaşılabilir. Ofisin hangi bölümlerinin hangi saat aralığında, ne kadar yoğunlukla kullanıldığı belirlenebilir. Sunulan raporlar ışığında ofiste gerçekleştirilecek düzenlemeler ile ofis kullanım verimliliğinin artırılması sağlanabilir. Ebroom tarafından sunulan kullanım verileri dikkate alınarak çalışanlar tarafından tercih edilmeyen bölümler değiştirilerek daha çok tercih edilen ve yoğun bir şekilde kullanılan alanlarda iyileştirmelere gidilebilir.

Ebroom’un Sağladığı Avantajlar

Ebroom’un şirket ve çalışanlara sağladığı avantajlar şu şekildedir:

  • Ortak çalışma alanlarından en verimli şekilde faydalanılmasını sağlar.
  • Ebroom içerisinde yer alan raporlama özelliği ile hangi alanların ne sıklıkla kullanıldığı konusunda çıkarımlar yapılabilir.
  • Yöneticilere sunulan kontrol panelleri ile ortak çalışma alanlarının paylaşım ve rezervasyon süreçleri kolay bir şekilde yönetebilir.
  • Android ve iOS cihazlar için sunulan mobil uygulamaları ile ofis, masa ve oda rezervasyon süreçleri çalışanlar için pratik hale getirilebilir.
  • Ofis alanlarının paylaşımında oluşabilecek hata ve anlaşmazlıkların önüne geçilerek aksaklıkların ve zaman kaybının önüne geçilir.

Sen de Eczacıbaşı Bilişim olarak geliştirdiğimiz Ebroom ofis masa rezervasyon çözümünü kullanarak ortak çalışma alanlarının rezervasyon sistemi ile paylaşılmasını sağlayabilirsin. Ebroom kullanımı hakkında daha fazla bilgi almak için hemen bize ulaşabilirsin.

İletişim Formu
Paylaş:
Facebook
Twitter
LinkedIn