Ara

Ebroom Nedir? Ofis, Masa ve Toplantı Odası Online Rezervasyonları Nasıl Yapılır?

Ebroom, gelişen teknolojinin bir sonucu olarak kullanıcıların karşısına çıkar. Özellikle Covid-19 pandemisinin ardından değişen çalışma sistemleri, toplantı alanlarında da kendini gösterir. Kurumlar çalışanlarına uzaktan çalışma imkanı da sunar. Aynı zamanda hem uzaktan hem de iş yerinde çalışma modelini benimseyen kurumlar da vardır. Söz konusu çalışma sistemine hibrit ismi verilir. Üniversiteler, özel kuruluşlar ve kamu kurumları bu tarz bir çalışma anlayışını benimsemiş durumdadır. Aynı zamanda toplantılar hem internet tabanlı uygulamalar ile hem de yüz yüze gerçekleşir. Ancak bazı durumlarda yüz yüze toplantıların yapılması hem elzem hem de gerekli olarak görülür. Kurumlara bu açıdan avantaj sağlayan Ebroom, toplantı odası rezervasyon sistemi sunar. Söz konusu uygulama sayesinde kurumlar hem kurum içi hem de kurum dışı planlamalarını daha rahat organize edebilirler. Çeşitli şekillerde kullanıcıların karşısına çıkan uygulama hem erişimi hem de organizasyonu oldukça basit hale getirir. Bu bağlamda kurumlar zamandan ve mekandan tasarruf edebilirler. Özellikle toplantı için yeteri kadar alanı bulunmayan kurumlar, kurumunun imkanı dahilindeki farklı lokasyonlardaki ofis ve toplantı odası imkanlarından faydalanabilirler. Bu noktada rezervasyon uygulaması, kurumlara fayda sağlar. Tüm rezervasyon işlemleri için kurumlar, alandan ve zamandan tasarruf edebilir. Hem maliyet açısından hem zaman yönetimi açısından faydalı olan uygulama, kurumsal işlemlerin sekteye uğramasını da engeller. Eczacıbaşı ağ çözümleri ile söz konusu uygulamadan yararlanabilir ve arzu ettiğiniz kurumsal başarıya ulaşabilirsiniz.

 

Ebroom Nedir?

Ebroom, internet üzerinden rezervasyon ile yönetilmesi istenen her alanda kolaylık sağlayan bir uygulamadır. Kurumlar özellikle 2019 yılında insan hayatında büyük bir değişiklik yaratan pandeminin ardından farklı çalışma stillerine yönelmiş durumdadır. Hibrit çalışma sistemi ise bu çalışma prensiplerinden biri olarak karşınıza çıkar. Hem işyerinde hem de evde çalışan insanlar aynı zamanda kurumsal organizasyonları da katılmak durumundadır. Bu bağlamda kurumlar şirket içerisinde yeterli alanı olmayan kurumlar, farklı arayışlara gider. Android ve iOS mağazalarından indirilebilen uygulama aynı zamanda web sitesi üzerinden de kullanılabilir. Kullanıcı dostu bir arayüz ile tasarlanan uygulama, masa/toplantı odası rezervasyonu ve yönetimi, hatırlatma gibi işlevler sunar. Bu bağlamda kurumlar hem kurum dışı hem de kurum içi organizasyonları oldukça kolay bir şekilde yerine getirebilir. Örnek olarak farklı lokasyonlarda yer alan çalışanların tamamını ortak bir noktada buluşturmak bu uygulama ile mümkün hala gelebilir. Saatlik ofis, masa rezervasyon işlemi ile planlanan organizasyon ortak bir lokasyonda sağlanabilir. Aynı zamanda uygulamayı kullanan her çalışana da hatırlatma bildirimleri gider. Bu sayede toplantıları kaçırma gibi durumlar minimuma indirgenir. Ebroom, kullanıcılarına sunduğu avantajlar sayesinde son yıllarda oldukça popüler hale gelir. Özellikle kurumsal çözümler sunan Eczacıbaşı, kurumların hedeflediği başarıya ulaşmasına katkı sağlar. Maliyet tasarrufu, zaman yönetimi ve proje yönetimi gibi önemli konularda fayda sağlayan uygulama ile hedeflerinize ulaşabilirsiniz.

 

Ebroom ile Nasıl Toplantı Salonu Rezervasyonu Yapılır?

Ortak ofis ya da masa rezervasyonu, kurumlara hem zamandan hem de maliyetten tasarruf ettirir. Bu bağlamda özellikle kurumsal maliyetler çeşitli konularda azalır. Hazır ofis-masa rezervasyon işlemleri Ebroom üzerinden oldukça kolay bir şekilde yapılır. Kullanıcılar, mobil cihazlarından ya bilgisayarlarından uygulamaya kolaylıkla erişebilirler. Öncelikle hibrit çalışma modelinde ofis rezervasyon işlemleri için uygulama kullanılıyorsa, çalışma günleri belirlenmelidir. Belirlenen günler için ofis kiralama işlemi uygulama üzerinden gerçekleştirilir. Aynı zamanda uygulama üzerinden rezervasyon hatırlatma paneli de kullanıcılara bilgi verir. Hibrit çalışma sisteminde yapılan rezervasyonlar için kurumların programlarına göre hareket etmeleri tavsiye edilir. Aynı zamanda toplantılar için de uygulama kolaylıklar sunar. Belirli gün ve saatte yapılacak olan toplantı için uygulama üzerinden sanal ofis rezervasyon işlemi yapılır. Gün ve saati belli olan toplantı için lokasyonda belirlenmiş olur. Tüm bu işlemler hem mobil cihazlardan hem de web sitesi üzerinden gerçekleşebilir. Aynı zamanda rezervasyon hatırlatma işlevi de bulunan uygulama, kullanıcıların toplantı saatinden önce tekrar bilgilendirilmesini sağlar. Uygulamada yer alan bazı özellikler şu şekilde sıralanabilir:

  • Rezervasyon oluşturma: İstenen gün ve saate uygun bir toplantı planlaması yapmak için kullanılır.
  • Rezervasyon silme: Planlanan tarihte gerçekleşmeyecek olan toplantı ve çalışmaların iptal edilmesini sağlar.
  • Rezervasyon güncelleme: Planlanan toplantıların güncel bir tarihe alınmasını sağlar.
  • Check-in yapma: Katılacak kullanıcıların doğrulaması işlemidir. Bu işlem sayesinde katılacak kişi net olarak belirlenebilir.
  • Gelecek ve geçmiş rezervasyonları görüntüleme: Bu işlem sayesinde hem geçmişteki organizasyonları hem de gelecek toplantıları görebilir ve planlama yapabilirsiniz.

Pek çok açıdan konfor ve kolaylık sağlayan uygulama sayesinde kurumsal işlemler sekteye uğramadan devam edebilir.

 

Ebroom’un Kurumsal Avantajları Nelerdir?

Rezervasyon uygulaması, son yıllarda oldukça popüler hale gelen bir uygulamadır. Kurumlara zaman ve proje yönetimi açısından katkı sağlayan uygulama, çalışanların da daha motive olmasına yardımcı olur. Hibrit çalışma sisteminin yanı sıra uzaktan çalışma sistemini benimseyen kurumlar, yüz yüze toplantı gerektiren durumlarda ortak ofis rezervasyonu yöntemine başvurabilirler. Aynı zamanda belirli günlerde çalışan yani hibrit olarak iş yaşamına devam eden kurumlar da belirli günler için ofis kiralama işlemine başvurabilirler. Kurumlara pek çok açıdan avantaj sağlayan uygulama, çalışanları da motive etmek açısından oldukça yararlıdır. Eczacıbaşı kurumsal çözümler, bu konuda kurumlara avantaj sağlayan uygulamaları ile öne çıkar. Hazır ofis rezervasyon işlemlerini yapma konusunda destek alabilir ve arzu edilen başarı seviyesine erişebilirsiniz. Uygulamanın sunduğu avantajlar şu şekilde sıralanabilir:

  • Maliyet konusunda tasarruf etme imkanı sunar.
  • Hibrit çalışma sistemini destekler.
  • Kurum içi harcamalarda tasarruf edilmesine katkı sunar.
  • Çalışan motivasyonunu yükseltir.
  • Planlara uygun çalışma sistemi uygulamayı destekler.
  • Toplantı ve ofis organizasyonları için alternatif sunar.
  • Kurum içi ve kurum dışı toplantıları planlamaya olanak sunar.
  • Kurum binası dışında ortak lokasyon belirleme imkanı verir.
  • Erişilebilir web sitesi ve mobil uygulaması ile herkese kolay kullanım imkanı verir.
  • Kurumsal çalışmalarda verimliliği arttırır.

Uygulamayı kullanan kurumların kısa, orta ve uzun vadede avantaj sağladığı gözlemlenir. Her alanda kolaylık ve avantaj sağlayan uygulamaları edinmek ya da destek almak için Eczacıbaşı Bilişim’in uzman kadrosuna başvurabilirsiniz.

İletişim Formu
Paylaş:
Facebook
Twitter
LinkedIn