Bugünün iş dünyasında bilişim alanında hizmet sunan dijital platformlar, verimliliğin pratik bir biçimde arttırılması adına oldukça avantaj sağlar. Çevrimiçi olarak şirketlerin sözleşme, anlaşma gibi belgelerinin tek bir platform üzerinden oluşturulması ve arşivlenmesi hem zamandan hem de kağıt kullanımından tasarruf yaratır.
Elektronik imza ile onay sürecini hızlı bir biçimde tamamlayabilir, kargo ve depolama maliyetlerinden kurtulabilirsiniz. Yasal ve güvenli olan çevrimiçi doküman doğrulama ve imzalama platformu; çoklu dosya yükleme, dosya arşivleme, süreç takibi ve hatırlatma gibi başlıca özellikleri ile şirketinizin verimliliğini üst seviyeye çıkarabilir.
‘’Paperzero dijital imza nedir?’’ sorusu aklınıza gelebilir. Yasal koşullara uygun olmasını istediğiniz her türlü belge ve dokümanın doğrulanmasını oldukça hızlı biçimde gerçekleştiren bir e-imza platformudur. Paperzero ile sözleşmeler yasal ve güvenli olarak imzalanabilir, matbu belge maliyetlerinden tasarruf ederek kolaylıkla dijital arşivleme yapılabilir.
Pratik kullanım imkanı sunan platform üzerinden dokümanlarınızı kişilere gönderebilir, elektronik ya da mobil imza ile süreci hızlı bir biçimde tamamlayabilirsiniz. Karekod ile imza doğrulama, tüm dosya formatlarını imzalama, raporlama sistemi gibi özellikler öne çıkan hizmetler arasındadır. Ayrıca dokümanların mekandan bağımsız çevrimiçi olarak düzenlenebilir ve erişilebilir olması, işlerinizi sorunsuz şekilde yürütebilmenize yardım eder.
Eczacıbaşı Bilişim ile Belge İmzalama Sürecini Basitleştirin
‘’E-imza nedir?’’ sorusuna kısaca elektronik imza şeklinde yanıt verilebilir. Elektronik imza; geleneksel olarak kağıt üzerinde oluşturulan imzanın, dijital ortamlarda kullanılmak üzere dönüştürülmüş görsel halidir. ‘’Mobil imza nedir?’’ sorusunun yanıtı ise akıllı cep telefonu ve GSM SIM kart kullanılarak ıslak imza niteliğinde elektronik imza işlemi şeklinde verilebilir.
Gerek e-imza gerekse mobil imza ile belge ve dokümanlar ıslak imza niteliğinde imzalanabilir. Bu yöntemler ile imzalanan belge ve dokümanların orijinalliği ve kim tarafından imzalandığı yasal olarak kanıtlanır. Ayrıca bu sayede elektronik belgeler güvenli biçimde iletilir ve doğrulanır. E-imza başvuru işlemleri esnasında kişinin kimlik doğrulaması yapılır ve başvuru yapan kişiye özel dijital sertifika oluşturulur.
Kişinin kimlik bilgileri ve imza yetkisi bu sertifika sayesinde doğrulanır. Bu sayede imzalanan belgeler şifrelenir ve değiştirilemez. Birçok farklı iş alanında ve sektörde faaliyet gösteren işletmeler için güvenli olduğu gibi aynı zamanda kağıt kullanımında tasarruf sağlar. Öne çıkan özelliklerden bazıları şu şekildedir:
- Paperzero e-imza platformu son derece kolay olan arayüzü sayesinde iş sürecini hızlıca tamamlamanızı sağlar.
- Mekandan bağımsız çalışma imkanı avantajının yanı sıra, zaman ve kağıt kullanımından tasarruf edilebilir.
- Çoklu admin özelliği ile bir kişiden fazla imza işlemine çevrimiçi olarak imkan tanır.
Eczacıbaşı Bilişim güvencesi altında hizmet veren E-imza ile şirketinizin verimliliğini en üst seviyede arttırabilirsiniz.
E-imza ile İşleri Daha Verimli Hale Getirin
İş dünyasının herhangi bir alanında faaliyet gösteren şirketler için sürdürülebilirlik kavramı ciddi derecede önem arz eder. Kurum ya da kuruluşların daha verimli bir işleyişe sahip olması adına yenilenme ve gelişme sağlayan süreçleri oluşturmak gerekebilir. Paperzero e-imza platformu, işletmelerin sürdürülebilirlik projeleri kapsamında iş verimliliğinin daha üst seviyelere çıkarılmasına yardımcı olabilir.
Geleneksel kağıt belge ve dokümanları el yordamı ile imzalama sürecini iş hayatınızdan çıkarmanızı sağlar. Coğrafi olarak uzak bir bölgede bulunan iş ortaklarınız ile çalışma sürecini kolaylaştırır. Elektronik imza ile düzenlenen belgeler dijital olarak arşivlenir. Bu sayede kağıt belge ve dokümanların arşivlenmesi gibi ya da belgelere tekrar erişim ihtiyacında aramak için geçen zamandan tasarruf sağlayabilirsiniz.
Dijital olarak saklanan belge ve dokümanlara kolay ve hızlı bir biçimde erişebilirsiniz. Böylece hem kağıt tüketiminden, hem yazıcı cihazının sarf ettiği elektrik tüketiminden hem de kargo masraflarından tasarruf elde edebilirsiniz. Bu özellikler sayesinde şirketinizin maliyetlerini düşürerek verimliliği artırabilirsiniz.
Kurumsal sürdürülebilirlik, şirketlerin ve işletmelerin ekonomik açıdan sürdürülebilirliklerini sağlamak için çevresel faktörleri göz önünde bulundurarak doğru kararlar almalarıyla mümkün olur. Doğal kaynakların verimli kullanılması, fazla tüketimden kaçınmak, doğaya karşı duyarlı iş süreçleri üretmek, işletmeler için sürdürülebilirlik örnekleri olarak değerlendirilebilir.
Verimliliği uzun vadede artırabilmek ve katma değer yaratabilmek için önemli bir strateji olan sürdürülebilirlik, şirket karlılığının artarak devam etmesi anlamına gelir. Bu ilkeler doğrultusunda, şirketinizin verimliliğini artırmaya olanak sağlayan Paperzero e-imza platformu sayesinde, iş gücünü ve zamanı verimli kullanmanın yanı sıra, aynı zamanda doğaya da hassasiyet göstermiş olursunuz.
Paperzero ile İş Gücü Maliyetlerini Azaltın
Sanal imza kullanımı doküman ve belgeleri dijital ortamda yönetmenize olanak tanır. Bu sayede işletmeler tarafından fiziksel olarak kağıt kullanmadan belgeler saklanabilir ve arşivlenebilir. Güvenli ve düzenli bir biçimde arşiv oluşturulur.
Kolay erişilmesi nedeniyle ihtiyaç duyulması halinde saklanan bu belge ve dokümanları aramak için harcanan iş gücünü azaltır. Ayrıca düzenlenen belgelerin paylaşımı, platform üzerinden mesaj yoluyla ya da e-posta aracılığı ile kolay bir biçimde sağlanabilir. Çevrimiçi olarak toplantı gerçekleştirebilir, anlık veri ve bilgi akışı sağlanabilir. Böylece iletişim maliyetleri ciddi oranda azalabilir.
E-imza kullanan işletmeler, görsel imza gerektiren tüm süreçlerde hızlı ve pratik çözümler sağlar. Örneğin, banka talimat işlemlerini ıslak imza kullanmak zorunda olmadan, şubeye gitmeksizin kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Bu son derece avantajlı özellik sayesinde, banka şubelerinde geçen olası uzun süreçleri, üretim aşamasında verimli kullanabilirsiniz. Ayrıca E-Haciz ile ilgili konularda elektronik imza işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
E-imza yenileme, kullanmış olduğunuz sertifikanın süresinin sona ermesi halinde yapmanız gereken işlemdir. Yenileme başvurusunu, mevcut e-imza sertifikasının süresinin dolmasına en az otuz gün kala yapmanız gerekir. Online olarak kolay bir biçimde e-imza sertifikanızı yenileyebilirsiniz. Yapmanız gereken sadece kullanmış olduğunuz e-imza sertifikası bilgilerini, kimlik ve iletişim bilgilerini tam olarak beyan etmeniz.
Yenileme başvurunuz onaylandıktan sonra, yeni e-imza sertifikanız ile işlemlerinizi gerçekleştirmeye devam edebilir, Eczacıbaşı Bilişim güvencesi altında hizmet veren Paperzero e-imza platformu özelliklerinden faydalanabilirsiniz.