PAPERZERO (E-İMZA)

İş süreçlerine ve uygulamalarına kolayca adapte olun

Dokümanlarınızın tek bir platform üzerinden imzası veya onayı talep edilen taraflar ile paylaşılmasını, yasal olarak geçerli şekilde imzalanmasını ve saklanmasını sağlayan dijital bir platformdur.

Sadece 4 adımda dokümana imzasını veya onayını istediğiniz kişilere imza talebinizi Paperzero üzerinden gönderebilirsiniz.

Neden
Paperzero?

• Şirket içi ve şirketler arası ıslak imzalı süreçlerinizi hızlandırmak istiyorsanız,
• İmzalı dosyanızı otomatik olarak bir hedef sisteme bırakma ihtiyacınız varsa,
• İmzacı ve onaycı seçenekleriniz bulunuyorsa,
• Kağıt üzerinde günlerce süren imzalama süreçleri iş akışınızı zora sokuyorsa,
• Elektronik imza veya mobil imza kullanıyorsanız,
• İş süreçlerinizi dijitale aktarmak istiyorsanız,
• İmza veya onay gereken işlemlerinize mekan bağımsız her yerden ulaşmak istiyor ve gecikme yaşamamak istiyorsanız,
• Yeşil ofis olmak istiyorsanız,
• Görsel olarak imzanızı dijital bir doküman üzerinde gösterme ihtiyacınız varsa,
• Birden fazla dokümanı aynı anda imzalamak istiyorsanız,
• Gelen e-imzalı/mobil imzalı dokümanın imzasını doğrulamak istiyorsanız.

Paperzero Avantajları

Süreç takip kolaylığı

Zamandan tasarruf

Çevre dostu

Yasal imza

Arşivleme kolaylığı

Lokasyon bağımsız işlem yapabilme kolaylığı

Havuz imza oluşturma seçeneği

Çoklu dosya yükleme, çoklu dosya imzalama imkanı

QR kod ile imza doğrulama özelliği