ITSM (Servicecore)
ITSM açılımı nedir?
ITSM, Bilgi teknolojileri hizmet yönetimi olarak bilinir. “ITSM nedir?” sorusu kullanıcıların merak ettiği konular arasında yer alır. ITSM, kurumlara birçok konuda destek sağlar. Kurumların hizmetlerini kullanıcılarına sunarken ardında bir strateji yatar ve ITSM bunu ifade eder. Birçok farklı parçadan meydana gelir. İnsan, teknoloji ve prosesler önemli parçaları arasında yer alır. Kullanıcılar ihtiyaçlar dahilinde kurumlara ulaşır. Buna bağlı olarak da kurumlar, kullanıcıların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamaya odaklanır. ITSM, son kullanıcının istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanan bir sistemdir.
Hizmet yönetimi, kullanıcıların farklı istek ve ihtiyaçlarına cevap veren bir sistemdir. Yazılım, donanım ve hizmetleri geliştiren süreçleri kapsar. ITSM, her geçen gün gelişen beklentilere bağlı olarak bilgi teknolojileri sistemlerini geliştirmeye olanak sağlar. Kullanıcıların talep ve beklentilerini belirler ve karşılamaya odaklanır. Kaliteli ve kullanışlı olan sistem hem çalışan hem de kullanıcı odaklıdır. Kuruluşların geleceklerine yönelik hamlelerde önemli rol oynayan sistem, pek çok alanda kullanıma uygun olmasıyla da kuruluşlara fayda sağlar.
Bilgi teknolojileri hizmet yönetimi, her geçen gün gelişen ve değişen dünyada kuruluşların ihtiyaçları için önemlidir. Bu değişimle birlikte beklenti ve istekler de değişime uğrayabilir; ITSM ise size gelişme ve değiştirme olanağı tanır. Hem kullanıcılar hem de kuruluşlar açısından olumlu bir deneyim yaratır. Eczacıbaşı Teknoloji Destek Hizmetleri sizlere bu noktada yenilikçi ve gelişmeye açık olan sistemi sunar.
KURUMSAL SERVİS
YÖNETİMİ YAZILIMI
ITIL4 ile Tam Uyumlu ITSM Çözümü
Educore’un 20 yıla aşkın bilgi teknolojileri yönetimi deneyimlerine ve birikimlerine dayanarak geliştirilen kapsamlı ITSM çözümü Servicecore! ITIL4 uyumlu kapsamlı servis yönetim çözümü Servicecore ile 16 ITIL sürecini dijitalleştirin.
Kullanışlı ve yapılandırması kolay olan çözümümüzle hizmet yönetimi sisteminizi modernleştirebilirsiniz.
Hizmet Masası ve Etkileşim Yönetimi
Modern kullanıcı arayüzleri ve konforlu bir kullanışa sahip, servis masası uygulamaları için en iyi kullanıcı deneyimini sunar. Servis masası etkileşimlerin yönetildiği birincil katmandır.
Olay Yönetimi
Tüm olayların kaydedildiği, kategorize edilidiği, önceliklendirildiği bu katmanda çözüm araştırma, görev yönetimi, çözüm uygulama, müşteri etkileşimi gibi fonksiyonlarla hızlıca olayların giderilmesi otomatize edilmektedir.
Problem Yönetimi
Problem yönetiminde zorlananlar için geliştirilen, kolay kullanıma sahip yönetici panelimiz ile problem yönetimi sizin için artık çok daha kolay.
İstek Yönetimi
Servicecore modern ve sezgisel kullanıcı arayüzü eğitim almadan kullanmanıza olanak sağlar ve BT ve BT dışı ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir. BT uzmanları için ITSM uzmanları tarafından tasarlanan kusursuz olay yönetimi deneyimi.
Değişiklik Yönetimi
Değişikliğin talep edildiği andan planlamaya, tavsiye ve onaylardan, implementasyona ve gözden geçirmeye.. tüm aşamaları içeren eksiksiz bir değişiklik yönetimi pratiği için geliştirilmiş modül..
Varlık Yönetimi
Kurumsal keşif yetenekleriyle tüm varlıkların yaşam döngüsünü yönetin. Varlık izleme sürecinizi bu modülle modernleştirin. Olay, Problem, İstek, Değişiklik ve Konfigrasyon yönetimi süreçleriyle entegre olan bu modül ile varlıkları tüm süreçler boyunca takip edin.
Servis Seviye Yönetimi
Geliştiricilerimiz tarafından icat edilen kurumsal sınıf önceliklendirme kural motoru tarafından sağlanan yüksek düzeyde özelleştirilebilir ve gelişmiş SLA otomasyon yetenekleri.
Bilgi Yönetimi
Servis Bilgi Yönetim Sistemi, hem aracılar hem de kullanıcılar için makaleleri ve çözümleri bulmayı ve bunları ilişkilendirmeyi kolaylaştırır.
Self Servis Portal
Kullanıcılarınız olaylarını, isteklerini, değişikliklerini, çözümleri, projelerini, varlıklarını ve destek ekiplerinizle olan tüm etkileşimlerini bu portal üzerinden takip edebilirler.
Servis Otomasyonu
Servis yönetimi görevlerini otomatikleştirin. SARE- Service Automation Rules Engine olarak adlandırdığımız gelişmiş otomasyon motoruyla tüm servis yönetimi süreçlerini dijitalleştirin.
Servis Yönetim Panoları
Günümüzde her yönetici için gerekli olan modern ve özelleştirilebilir gösterge tabloları, her düzeydeki yöneticiye uzgörü sağlar.
Yönetim Paneli
Gelişmiş yönetim seçenekleri ile donatılmış yönetici panelinden tüm konfigürasyonları kendi başınıza kolayca yapabilirsiniz.
Bilgi teknolojileri hizmet yönetiminin faydaları nelerdir?
“Bilgi Teknolojileri ne iş yapar?” merak edilen sorulardan biridir. İnternet ve ağ sistemlerini baz alır ve bunlar aracılığıyla toplanan verileri kullanıcıların hizmetine sunar. Yazılım ve donanım başta olmak üzere, bunlar ve bunlar için gerekli olan ekipmanların tamamını kapsayan bir meslek dalıdır. Bilgisayar tabanlı olan sistemler, bilgi akışını yönetir ve toplanan verileri son kullanıcıya iletir. Hem kullanıcı hem de kuruluş açısından yararlıdır.
Kuruluşlar ITSM’yi etkili bir şekilde kullandıklarında maliyetlerden tasarruf ederler. Düşük maliyet ile iyi işler yaparlar. Hem maliyetten tasarruf imkanı sağlar hem de çalışanların kesintisiz ve verimli çalışmasına olanak tanır. Müşteri deneyimini geliştiren sistem, hizmetleri iyi analiz ederek iyileştirmeleri daha kolay bir hale getirir. Var olan ya da planlanan işlemlerin analizlerini yapan ve iyileştirmeler sunan sistem, kurumlara farklı alanlarda başarı sağlar. Günümüz dünyasında gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri bilgi teknolojileri sistemleri ile daha kolay analiz edilir. Bu sayede kuruluşlar müşterilerin beklentilerin hızlı ve doğru yanıtlar verebilir. Kuruluşların iç ve dış paydaşlarına iyi bir deneyim sunulmasını sağlar.
Eczacıbaşı kalitesi ve deneyimi ile sizlere sunulan Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi, kurumunuzun ve müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verir. Faydalı ve yararlı hizmete Eczacıbaşı farklı ile erişebilirsiniz.
Teknoloji destek hizmetleri nelerdir?
Teknoloji destek hizmetleri ile kurumlar çalışanlarının kesintisiz ve verimli çalışmalarına yardımcı olabilir. Pek çok alanda bulunan kurumların hem kullanıcılarına hem de çalışanlarına destek sağladığı hizmetler, faydalı ve kullanışlıdır. İşlevsel özelliklere sahip olan sistemler uzaktan bağlantı yoluyla da yönetime imkan tanır.
“BT departmanı nedir?” sorusu ise bu konuyla ilgili akıllara gelen bir diğer merak unsurudur. Bir şirketin bilgi teknolojilerini yöneten ve denetleyen departman olarak anlatılabilir. Müşteriler, satıcılar ve danışmanlar arasında bağlantı kurar. Kurum içerisinde bilgi akışı yönetimiyle ilgilenir ve kurumlara fayda sağlar. BT nedir? BT, bilgi teknolojileri olarak adlandırılır. Bilgi akışını sağlayan sistemlere verilen isimdir. Hem kurum içi hem de kurum dışı bilgi akışını sağlayan teknolojilere verilen isimdir.
İstemci ve çevre birimleri hizmetleri, uygulama desteği hizmetleri, VIP hizmetleri, sunucu destek hizmetleri, yer değiştirme ve kurulum hizmetleri, varlık yönetimi, raporlama hizmetleri, video konferans hizmetleri, uzaktan destek ya da müşteri yerinde destek hizmetlerini içerisinde barındıran teknoloji destek hizmetleri, size geniş bir alanda hizmet sağlar.
Günümüzde pek çok yerde duyulan IT kelimesi kullanıcılarda merak uyandırır.
“IT nedir?” IT, bilgi teknolojilerinin kısaltılmış halidir. BT, olarak da bilinir. IT açılımı, “Information Technologies” olarak sunulur ve Türkçesi enformasyon, yani bilgi teknolojileridir.
Eczacıbaşı Teknoloji Destek Hizmetleri, sizlere geniş alanda hizmet sunar. Kuruluşların hem iç hem de dış paydaşlarrıyla olan iletişimlerinde etkili olmaları konusunda yardımcı olur. Geniş bir hizmet alanı sunan Eczacıbaşı, kuruluşlara teknoloji alanında da destek sağlar.
ITSM ve ITIL farkları nelerdir?
ITIL, ITSM’ye yönelik en iyi uygulamalar sistemidir. “ITIL ne demek?” sorusu ise; Bilgi Teknolojisi Altyapı Kitaplığı olarak açıklanabilir. Bilgi teknolojilerinin yani ITSM’nin alt yapısında yer alan bir uygulamadır. Gelişen ve ITSM’nin daha iyi bir şekilde çalışmasını sağlayan ITIL, fayda odaklı bir sistemdir. BT servislerini en iyi şekilde yönetmek için geliştirilen uygulama, bilgi teknolojileri yönetimi esnasında hızlı ve doğru işlemler yapılmasını sağlar. Kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarının saptanması hususunda destek olan sistem, hem kurumlar hem de kullanıcılar açısından avantajlıdır. ITIL süreçleri, 4P olarak kısaltılır ve 26 aşamadan oluşan bir sürece sahiptir. 4P, people(insanlar), product(ürün), partner(ortaklar, paydaşlar) ve process(süreç) olarak açıklanır. Gelişmiş olan sistem, gelişen dünyaya uyum sağlar ve gelişmeye, geliştirmeye açıktır.
ITIL, ITSM için oluşturulan bir sistemdir. Bilgi teknolojilerinin en iyi şekilde yönetilmesi için geliştirilmiştir. Günümüzde enformasyon her geçen dakika artmaktadır. Kurumlar ve kişiler elde ettikleri bilgileri yönetmek ve kullanmak konusunda desteğe ihtiyaç duyarlar. Sistemleri en iyi şekilde kullanan kurumlarda başarı kaçınılmaz olur. Bilgilerin doğru ve en iyi şekilde kullanılması ITSM ve ITIL ile oldukça kolaydır. Son kullanıcının istek ve ihtiyacını saptayan sistem, en uygun seçeneği belirleyerek karşı tarafa sunar. Hem kurum hem de paydaşlarına karşı faydalı olan sistem, bir çok avantajı da beraberinde getirir. Bilgi akışını ve kullanımını en iyi şekilde yapması hem çalışanların hem de kullanıcıların performansını artırır. Eczacıbaşı Bilişim tarafından sizlere sunulan hizmet ile pek çok alanda avantajlı bir süreç yönetimi sağlayabilirsiniz.