Teknoloji Destek Hizmetleri ekibi olarak çalışanlarınızın, kaliteli ve kesintisiz çalışabilmeleri amacıyla her türlü talep ve sorunlarına hızlı bir şekilde müdahale ederek kaliteli hizmet sağlamayı amaçlıyoruz. Tüm yerleşik ve mobil cihazların kesintisiz ve verimli çalışmalarını sağlamak amacıyla çağrı merkezi ve web tabanlı Yardım Masası uygulamasıyla ISO – ITIL standartlarına uygun seviyede hizmet veriyoruz. Kurumunuzun ihtiyaçları doğrultusunda hizmet seviyesi anlaşmalarına uygun olarak çalışmalarımızı gerçekleştiriyor ve hizmet kalitesini ölçümleyebilmek amacıyla düzenli olarak profesyonel raporlar hazırlayıp müşterilerimizle paylaşıyoruz. Her türlü donanım ve yazılım tabanlı çağrılar Yardım Masası uygulamasıyla kayıt altına alınarak sözleşmeler çerçevesinde kaliteli hizmet anlayışıyla takip edilmektedir. Uzaktan bağlantı ve yönetim araçları kullanılarak cihazlara anında müdahaleler yapılabilmektedir, bu sayede hizmet hızının en yüksek seviyede olması sağlanarak kalitenin ve müşteri memnuniyetinin üst düzeyde olması amaçlanmaktadır.

Genel Özellikler

İstemci ve Çevre Birimleri Hizmetleri

Günlük operasyonlarınızın devamlılığını sağlayan bilgisayar, akıllı telefon, tablet, yazıcı, tarayıcı, faks, projeksiyon, video konferans cihazları, çevre birimleri gibi donanımların verimli ve kesintisiz çalışmaları amacıyla yönetimlerinin yapılması, arıza durumlarında konunun hızla araştırılarak gerekli durumlarda donanım sağlayıcılarıyla hızla temasa geçerek onarım sağlanması gibi hizmetler sunulmaktadır.

Uygulama Desteği Hizmetleri

Uluslararası standartlarda veya kuruluşa özel olarak hazırlanmış lisanslı uygulamaların kurulumu ve verimli çalışmaları için sağlanan hizmettir. Kullanıcılarınızın kurulum ve performans talepleri değerlendirilerek en iyi seviyede hizmet sunulmaktadır. Gerekli durumlarda üretici firmalarla temasa geçilerek yaşanan sorunların çözümü için araştırmalar yapılmaktadır.

VIP Hizmetleri

Özel kullanıcılarınıza özel hizmetler sunuyoruz. VIP olarak isimlendirdiğimiz kuruluşunuz için büyük öneme sahip ve özel hizmet sunulmasını istediğiniz kullanıcılar için standart sevideki desteğin dışında çok daha hızlı ve özel ilgiyle destek hizmetleri sunmaktayız.

Sunucu Destek Hizmetleri

Sistem tarafındaki uzman ekiplerimizden alınan destek ile birlikte giriş seviyesindeki sorun ve talepleriniz için destek olmaktayız. Üst seviye sunucu işlerine ise ilgili uzman sistem ekiplerimiz tarafından destek verilmektedir.

Yer Değiştirme ve Kurulum Hizmeti

Ofis değişikliği gibi taşınma işlemleri ya da sıfırdan bir ofis kurulumu işlerinde BT altyapısının planlanması, taşınma ve kurulum organizasyonun yapılması, ihtiyaçların belirlenerek gerekli satın almalarda danışmanlık görevinde bulunulmasıyla, taşınma sonrası sistemlerin çalışır duruma getirildiği hizmetleri kapsamaktadır.

Varlık Yönetimi

Kuruluşunuzda bulunan tüm BT varlıklarının kuruluşa özel ya da Eczacıbaşı Bilişim uygulamalarıyla takip edilerek kayıt altına alındığı hizmetimizdir. Bu sayede kuruluşunuzdaki tüm bilgisayar, telefon, tablet, monitör, sunucu, yazıcı, projeksiyon vb. önemli BT donanımlarını takip edebilir, sayılarını görebilir, cihazların hangi kullanıcılarda bulunduğunu, donanımlarınızın yaşam döngüsünü takip edebilir raporlayabilir ve gelecek yatırımlarınızı bu doğrultuda yapabilirsiniz.

Raporlama Hizmetleri

Sunulan hizmetler, hizmet kalitesi çerçevesinde değerlendirilerek ISO/ITIL standartlarında profesyonelce hazırlanmış raporlar halinde müşterilerimizle periyodik olarak paylaşılmaktadır. Bu raporlar sayesinde aldığınız hizmetin ne kadar verimli olduğunu, anlaşma şartlarına ne kadar uyum sağlandığını kolayca görebilirsiniz.

Video Konferans Hizmetleri

Çeşitli video konferans yazılımları ve donanımlarıyla toplantılarınızın organize edilerek yönetildiği bir hizmet modelidir. Uzman ekiplerimiz tarafından güncel teknolojiler kullanılarak yüksek kalitede sesli ve görüntülü toplantılar yönetilebilmektedir. Bu sayede şirket masraflarının azalmasıyla ciddi tasarruf sağlanabilmektedir.

Uzaktan Destek & Müşteri Yerinde Destek Hizmetleri

Uzman kadromuz ile uzak bağlantı araçlarını kullanılarak uzaktan hızlı bir şekilde destek olabildiğimizi gibi, dilerseniz ofisinizde yerel destek hizmeti de sağlayabilmekteyiz.