- Exchange kurulum ve konfigürasyonlarının yapılması
- Exchange günlük kullanıcı operasyonlarının yapılması
- Mail hesabı; Oluşturma, Silme, Devre dışı bırakma/devreye alma, Şifre problemleri, Yönlendirme ve yönlendirme iptal talepleri vb.
- Mail grupları; Oluşturma, Silme, Değişiklik yapma(Grup üyesi ekle, Grup üyesi silme, Mail adresi değişikliği, Yetki tanımları vb.)
- Exchange servis bileşenlerinin 7×24 izlenmesi
- Problem durumunda SLA kapsamı dahilinde müdahele edilmesi
- Çözülemeyen veya destek gereken durumlarda üreticinin kullanıcı adına kayıt açılarak takip edilmesi ve müşterinin periyodik olarak bilgilendirilmesi
- Exchange rollerinin ve hizmetlerinin çalışabilirliğinin kontrol edilmesi ve desteğinin verilmesi
- OWA (Outlook Web Access) – RPC over Https
- OMA (Outlook Mobile Access)
- Exchange periyodik kontrollerinin yapılması ve müşteriyle paylaşılması
- Log boyutunun kontrol edilmesi
- İşlemci değerlerinin kontrol edilmesi
- Disk alanının kontrol edilmesi
- Fiziksel ve sanal Memory yeterliliğinin kontrol edilmesi
- OAB (Offline Address Book) güncelliğinin kontrol edilmesi
- Yedeklemenin kontrol edilmesi
- Event Viewerın kontrol edilmesi
- Gerektiğinde yedekleme/geri dönüş desteğinin verilmesi